Advertentie huis: Houseboost maakt ‘m goed en effectief
Advertentie huis: daarmee begint de verkoop van een woning. Wie een goede advertentie opstelt waarin alle pluspunten van het huis naar voren komen, maakt meer kans op een snelle verkoop. Houseboost weet daar alles van!
Advertentie huis: steeds uitgebreider
Was een korte advertentie met één foto in een regionale krant voorheen nog voldoende, tegenwoordig vragen potentiële kopers meer informatie. In een advertentie voor een huis staat niet alleen een uitgebreide beschrijving van het huis, de buurt en de mogelijkheden, maar ook de Unique Selling Points (USP’s) worden uitgebreid beschreven. Ook zitten er bij veel online advertenties 360-graden foto’s, interactieve plattegronden (waarop men zelf meubels kan verplaatsen) en videomateriaal. Houseboost weet hoe u de advertentie voor uw huis zo effectief mogelijk in kunt zetten.
Houseboost: “Zo maken we uw advertentie huis effectiever.”
Houseboost laat u geen ingewikkelde plattegronden in elkaar zetten of nieuwe foto’s maken: we gaan uit van de bestaande advertentie. Deze advertentie huis herschrijven we samen met u tot een professionele op verkoop gerichte tekst. Door de USP’s duidelijk te vermelden, maakt uw tekst meer indruk. Natuurlijk is het zaak dat de advertentie ook door een relevant publiek gelezen wordt. Daarom zetten we een Google AdWords-campagne op. Die zorgt ervoor dat uw advertentie steeds verschijnt bij een relevante doelgroep.
Het resultaat van een door Houseboost vernieuwde advertentie huis
Zonder een fantastisch resultaat hebben deze online ingrepen weinig functie. Gelukkig staat uw advertentie gegarandeerd op tien verschillende woningwebsites bovenaan. Ook verschijnt uw advertentie in de zoekresultaten van honderden mensen. Dat werpt zijn vruchten af: meer exposure betekent uiteindelijk meer bezichtigingen.
Wilt u ook meer online aandacht voor de advertentie van uw huis genereren? Voor € 450 gaat Houseboost direct voor u aan de slag!